Pozycjonowanie zaczyna się na etapie projektowania Twojego serwisu. Jego treść musi być spójna i poprawna stylistycznie, a kod zoptymalizowany do wyszukiwarek. Na podstawie analizy wyszukań, doradzimy Ci dobór słów kluczowych tak, aby użytkownicy z łatwością odnaleźli Twoja ofertę. Pobieramy opłaty jedynie za osiągnięte efekty. Oznacza to, że dopóki nie uzyskasz czołowych pozycji wyszukiwania Google, nie pobierzemy żadnych opłat. Nie będziemy starali się związać Cię umową lojalnościową i przejrzyście przedstawimy wszystkie koszty.
Linki sponsorowane, inaczej reklama kontekstowa Google AdWords, w odróżnieniu od długotrwałych efektów pozycjonowania – daje natychmiastowy rezultat. Jest elementem kampanii reklamowej, pozwalającym na szybką reakcję. Jego zastosowanie jest zalecane w strategicznych punktach, w których potrzebujesz bezzwłocznie i skutecznie wypromować swoją usługę czy produkt.
Media społecznościowe z Facebook’iem na czele – stały się bardzo przydatnym i efektywnym narzędziem obustronnej komunikacji z klientem. Zbudujemy dla Ciebie ciekawy i spójny z wizerunkiem firmy blog społecznościowy, aby zaakcentować Twoją obecność i aktywność na rynku.
Copywriting to m.in. tworzenie tekstów do publikacji oraz sloganów reklamowych. Poprzedzony badaniem potrzeb konsumentów, pomysłowy a zarazem prosty w przekazie tekst strony internetowej czy bloga, oprócz tego, że przedstawia wartość informacyjną (tj. informuje klienta o przedmiocie Twojej działalności) buduje PR i zachęca do korzystania z usług.
To nowoczesne narzędzie marketingowe o globalnym zasięgu. Zwiększa sprzedaż przy jednoczesnej redukcji kosztów, wynikających między innymi z utrzymania lokalu czy personelu. Uwzględniając specyfikę produktu dopasujemy funkcjonalności tak, aby sprzedaż przebiegała w sposób prosty oraz płynny.